Pengalaman Baru #3

Mase hari Jumaat minggu lepas mak aku balik dari hospital.. Dan disebabkan mak aku operate perut dia, dia x boleh nak buat kerja.. So aku adik- beradik tolong buat kerja mak aku. Kalau aku dan kakak aku tolong masak, abang aku tolong tidur, main computer, online , tengok tv and and tolong tengok . Pon boleh.. Haha mase hari sabtu hari tu kan aku masak, aku masak gulai darat. Semuanya aku buat sendiri * k tipu * aku buat 90% dan 10% lagi nenek aku sambung buat.. Fuhhh senang gak la.. Tapi mencabar, sebab ? Kan baru first time buat gulai - gulai ni. Dulu jangan harap aku nak tolong mak aku masak2 nie.. Dulu aku malas, now aku bukan rajin tapi terpaksa kena tolong. Ngee~
Ahakss nampaknye lepas nie aku dah boleh kahwin .. *eee gatal * .. and, and kalau boleh nak BAKAL SUAMI AKU USTAZ .. HUHU *perlu ke CAPSLOCK ? * Ngeee~
#Repost


Comments

Popular posts from this blog

Melancong ke Melaka ..

1st Giveaway by me

Tips Study Last Minute SPM