Melancong ke Melaka ..

Aku pergi Melaka ni pun dah lama dah, dah berabad (tadelah sampai berabad, action je lebih) ..nie pun tergerak hati nak update pasal aku pegi sini, mase duk godek- godek computer petang tadi.. Tahun lepas, kalau tak silap aku pergi Melaka... Mase aku darjah 6.. Tapi badan mcam ade anakk satu.. Fuhh.. ><..  First time aku pegi Melaka.. Tu pun ikut rombongan sekolah mak aku pegi lawatan, kalau tak kepunan lah aku nak pergi sini.. Kitorang pergi A' Famosa, Melaka River Cruise, dan banyak lagi tempat II yang menarik.. Mase aku pergi A Famosa nie, diorang ade buat majlis ape ntah... Lupe nak tanya.. Tapi pasal contest mekap hantu aku rase.. Serammm, padahal pagi je mase tu..  Fuhh mekap dia memang menjadi, ( aku taknak puji lelebih, kang ade org tu Riak plak ) hehehe.. Aku ade bergambar sekali dengan hantu II tu, tapi gamba tu dalam computer.. Nanti sempat aku repost semula entry ni.. Jom layan gambar kat bawah nie.. Layanssss











Comments

Popular posts from this blog

1st Giveaway by me

Tips Study Last Minute SPM