Tak payah nak tunjuk pandai !!

Aku ade sorang kawan nie.. Well aku bukan nak mengumpat ke ape. Just aku nak tegur sikt pasal perangai kau tu !! Aku tahu kau baik sebenarnya tapi perangai kau tu yang buat aku menyampah gile dengan kau.. As we know ramai dah tahu kenal perangai kau macam mane..and aku pun raselah yang kau tahu sebenarnye yang ramai orang tak suka perangai kau ! Kenapa kau tak nak ubah ? Kenapa ? Kenapa ? Huh ?! Damn..
Tak payah nak 'ShowOff' sangatlah kan yang kau ade gaun yg mahal.. Baju II semua jenama brandedkan ?! Phuii.. Eh benda tu semua bukan boleh buat masuk syurga pon.. Jangan jadi riak sangat boleh tak ?! 
Dan perkara yang paling penting aku nak tegur kau ialah.. Tak payah nak tunjuk pandai ok ?! Weii kau tak payah nak berlagak tahu ok ?! Betul ke ape yang kau cakap tu ? Betul ke yang negara 'A' buat macam tu dekat negara 'B' sebab negara 'B' tu yang mula dulu ?! Hello.... Sorry to say ok !! Kalau tak tahu menahu pasal tu tak payah nak tunjuk yang kau tahu ok !! Aku tegur kau pon sebab benda yang kau cakap tu memang gile tak betul langsung ?! Apesal kau nak bela sangat kafir laknatullah ?! Sebab saudara mara kau ade kait - mengait dengan diaorang tu ?! Aku rase takde .. Oh maybe sebab kau minat  K -pop eh ?! Owhh so sebab tulah kau nak bela kafir nie ?! Weii satu je aku boleh cakap kau engkau !! "Berfikir sebelum bercakap" ..
Assalamualaikum ..

Comments

Popular posts from this blog

Melancong ke Melaka ..

1st Giveaway by me

Tips Study Last Minute SPM