Pesta Buku! >_~

Haii... Assalamualaikum. Aku nie keje asyik post gambar jer erk.. Metsi korang pon dah bosan asyik tengok muka aku yang memang tak cantikkan... Well aku tak cantik macam Kak Ima Sahaja N Everything Sara Joe...
  Just nak bagi tau yang aku first time dapat bergambar dengan omputih.. Well sebelum nie pon aku ade post jugak tapi kali banyak lagi gambar yang aku nak post... Gambar aku dan kawan2 aku yang GOJESS dan OHsemm ok! Just take a look ! Hehehe ..




       Haaa..nielah diorang. Aku ade satu lagi kawan tapi kitorang x sekolah sekali so gambar dia x delah                                              


Nielah yang aku cakap *bukan aku yang pendek, dia yang tinggi*


Amacam bergaya tak kami ?


Nie Afikah yang buat peace tuh Arifah korang tau2 jelah eh!


Haa... Yang nie kunun2lah candid..HAHHA


Kami semua memang suka bergambar..Heeee


Heheheh! Bajet cantik tak gambar nie !


Well nielah guru pengiring kami! 


Nie sorang budak yang suka posing pelik2


Well..kitorang suka tangkap gambar ! >.<






Aku suka gambar nie! 


Tengok muka dorang jer yang ade! Aku asyik jadi Kameraman yang x berbayar ! :'(


Hahaha...masa nie aku nk betulkan tudung yang senget ok...


Sebelum balik kitorang makan luh.. Perghh laksa dia memang TERBAEKK doh!



Tengok gambar patung kitorang ambik! Gila bergambarlah katakan >.<
   


Haaa... nielah laksa dia... Mahaallah jugak! 



Well...bajet candidlah mase nhie!


Wooo..cantik  nie weii... Bak nombor sini.. *hehe*



Bajet cun~


Cantik tak gigi Afikah? >.<


Haaa...*tk tau nk kate apedah*



 Blurrr!


Hahahaha >,>


Cantik woo~


Cer tengok kening laki  tuh>>>terangkat macam ZIANA ZAIN dah~



Ngeee~

p/s: tankzz pof reading... luv u olls


Comments

Popular posts from this blog

Melancong ke Melaka ..

1st Giveaway by me

Tips Study Last Minute SPM